Veelgestelde vragen

  • Waar is Woodz gelegen?

    Kerkstraat 96 – 3550 Heusden-Zolder

  • Wanneer kan ik inchecken?

    Inchecken kan vanaf 16u.

  • Wanneer kan ik uitchecken?

    Uitchecken tot 10u.

  • Is er parking voorzien?

    Er is een centrale afgesloten parking.

  • Moet ik een voorschot betalen?

    14 Dagen voor aankomst dient de betaling voltooid te zijn.
    Bij reservatie heeft u de keuze tussen volledige betaling of de betaling ten laatste 14 dagen voor aankomst te voldoen.

  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

    In geval van annulering tot 14 dagen voor het verblijf, wordt de volledige som terugbetaald. Er wordt wel een administratiekost van € 25 aangerekend.

  • Zijn er oplaadpunten voor elektrische/hybride wagens?

    Op de centrale afgesloten parking zijn er op elke staanplaats laadpalen voorzien.

  • Is er een horeca aangelegenheid op het domein?

    Er is 24u shop voorzien in de vorm van een automaat. Deze bevindt zich links bij het binnenrijden van het terrein. Tevens kunnen jullie gebruik maken van onze ontbijt- en barbecueservice, te reserveren bij boeking.

  • Zijn huisdieren toegelaten?

    Huisdieren zijn niet toegelaten in onze lodges.

  • Is er wifi op het domein?

    Er is wifi voorzien op het hele domein – binnen en buiten.

  • Is Woodz rolstoelvriendelijk?

    De lodges Maple M en Reno zijn geschikt voor mindervalide gasten. De vlonderpaden zijn rolstoelvriendelijk en er is een aparte parking voorzien.

  • Kan ik een babybedje/kinderstoel reserveren?

    Vermeld dit op bij reservatie en dan zorgen wij ervoor dat er een bedje/kinderstoel klaarstaat.

  • Is er een winkel in de buurt?

    Wij voorzien enkele basisbehoeften, drankjes en snacks in onze Woodz Foodz 24u shop in de vorm van een automaat. Toch meer nodig?
    In de Spar Bolderberg – Sint-Jobstraat 190 te Heusden-Zolder Of in de Delhaize Bolderberg – Sint-Jobstraat 123 te Heusden-Zolder.

  • Zijn er fietsen te huur?

    Neen, er zijn geen fietsen te huur.

  • Is er een koffiezet aanwezig?

    In elke lodge is er een Café Royal Espressomachine CoffeeB aanwezig. Wij voorzien een kleine voorraad aan koffieballs, extra balls zijn aan te kopen in onze Woodz Foodz (drank en snack automaat)

  • Kan ik een factuur ontvangen?

    Je ontvangt automatisch een factuur bij boeking.

  • Kan ik barbecueën aan mijn lodge?

    Al onze lodges zijn voorzien van een vuurschaal BBQ. We bieden ook een BBQ-service aan.

  • Hoe kan ik een ontbijt of barbecuepakket bestellen?

    Een ontbijt of barbecuepakket kan besteld worden bij boeking van Uw lodges.

  • Wie is er aansprakelijk bij schade?

    Zie Algemene voorwaarden.

Nood aan ontspanning?

Wil jij er even tussenuit gaan en volop genieten van je vrije tijd?
Bekijk dan nu ons aanbod en vindt de Lodge die bij jou past!

Boek nu je verblijf