Veelgestelde vragen
Waar is Woodz gelegen?
Kerkstraat 96 – 3550 Heusden-Zolder
Wanneer kan ik inchecken?
Inchecken kan vanaf 16u.
Wanneer kan ik uitchecken?
Uitchecken tot 10u.
- Laat geen afval achter in of rond de lodge, maar sorteer dit en deponeer het in de juiste containers (zie plattegrond).
- Verwijder het bed- en badlinnen en verzamel dit in de badkamer. De moltons mogen om de matrassen blijven zitten.
- Ruim de vaatwasser uit voordat je vertrekt. Houd er rekening mee dat een gemiddeld programma 1,5 uur kan duren, dus misschien lukt het niet om het ontbijtbordje op tijd schoon te krijgen, en dat is geen probleem.
Is er parking voorzien?
Er is een centrale afgesloten parking.
Moet ik een voorschot betalen?
Bij reservatie heeft u de keuze tussen volledige betaling of een voorschot van 15%. Uiterlijk 6 weken voor aankomst dient de betaling van het volledige bedrag voltooid te zijn.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
In geval van annulering tot 31 dagen voor het verblijf, wordt de volledige som terugbetaald.
Tot 22 dagen voor het verblijf wordt een annuleringskost van € 50 aangerekend.
Tot 15 dagen voor het verblijf wordt een annuleringskost van € 75 aangerekend.
Tot 7 dagen voor het verblijf wordt een annuleringskost van € 100 aangerekend.Zijn er oplaadpunten voor elektrische/hybride wagens?
Op de centrale afgesloten parking zijn er op elke staanplaats laadpalen voorzien.
Is er een horeca aangelegenheid op het domein?
Er is 24u shop voorzien in de vorm van een automaat. Deze bevindt zich links bij het binnenrijden van het terrein. Tevens kunnen jullie gebruik maken van onze ontbijt- en barbecueservice, te reserveren bij boeking.
Zijn huisdieren toegelaten?
Huisdieren zijn niet toegelaten in onze lodges.
Is er wifi op het domein?
Er is wifi voorzien op het hele domein – binnen en buiten.
Is Woodz rolstoelvriendelijk?
De lodges Maple M en Reno zijn geschikt voor mindervalide gasten. De vlonderpaden zijn rolstoelvriendelijk en er is een aparte parking voorzien.
Kan ik een babybedje/kinderstoel reserveren?
Vermeld dit op bij reservatie en dan zorgen wij ervoor dat er een bedje/kinderstoel klaarstaat.
Is er een winkel in de buurt?
Wij voorzien enkele basisbehoeften, drankjes en snacks in onze Woodz Foodz 24u shop in de vorm van een automaat. Toch meer nodig?
In de Spar Bolderberg – Sint-Jobstraat 190 te Heusden-Zolder Of in de Delhaize Bolderberg – Sint-Jobstraat 123 te Heusden-Zolder.Zijn er fietsen te huur?
We verhuren zelf geen fietsen, maar via deze link kan je in de buurt fietsen huren.
Is er een koffiezet aanwezig?
In elke lodge is er een Café Royal Espressomachine CoffeeB aanwezig. Wij voorzien een kleine voorraad aan koffieballs, extra balls zijn aan te kopen in onze Woodz Foodz (drank en snack automaat)
Kan ik een factuur ontvangen?
Je ontvangt automatisch een factuur bij boeking.
Kan ik barbecueën aan mijn lodge?
Al onze lodges zijn voorzien van een vuurschaal BBQ. We bieden ook een BBQ-service aan.
Hoe kan ik een ontbijt of barbecuepakket bestellen?
Een ontbijt of barbecuepakket kan besteld worden bij boeking van Uw lodges.
Wie is er aansprakelijk bij schade?
Zie Algemene voorwaarden.
Nood aan ontspanning?
Wil jij er even tussenuit gaan en volop genieten van je vrije tijd?
Bekijk dan nu ons aanbod en vindt de Lodge die bij jou past!